hmpfs,



Fasiken... alltså jag är så grymt less på att sitta själv vid matbordet, duscha själv, sova själv, mysa själv och se film själv =(
Men jag är så feg på att gå på en dejt så ni anara inte.... Tänk lixsom om man tappar huvudet snubblar på ett bananskal börjar prata ett annat språk som man aldrig har kunnat innan...
Eller om man skulle ha ännu mer otur och lixasom bli kidnappad och bortrövad och såld till någon maffia utomlands?! Eller kanske till och med bli mördad?! Shiit... fattar inte hur folk barak an träffas sådära :P
Men jag känner ibland vill jag så gärna, men ändå inte för jag vågar inte... men tänk om jag fått det överstökat för längesen och lixsom då hadde jag inte behövt vara själv nu kanske ? :P

Jag blir knäpp på mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0