Jävla dröm!

Sjukt, super sjukt!
Hur fasiken funkar min hjärna ?!  Inte är det möjligt att jag redan börjar drömma om att jag äter godis?!
Är jag så beroende av slask att jag måste till och med drömma om det ??
Vet inte hur länge jag har varit utans godis nu, men ett bra tag iaf =D

Men i morse/natt någon gång så drömmde jag att jag var hos min kära klantiga far, och med Zara jhonsson, haha :P och jag typ hadde berättat för dem OM OCH OM IGEN jag får inte äta godis, och ni vet ju hur mkt jag älskar godis, så ni behöver väl inte köpa något sånt då jag är här just nu ?! Fick inget svar direkt, sen så ser jag dem hur dem sitter och äter BANAN OCH SMÄLTCHOKLAD MED EN MASSA KARAMELLER  OCH LITE GLASS -.-'
shiit jag fick ett cp knäck på dem :( sen helt plötsligt var vi på ett fik, så då blev jag så sur så jag tjuvade i mig en kanelbulle men mest slickade jag på pärlsockret, sen skulle jag smygge den till zara J så inte pappa såg det, men det var ju såklart helt uppenbart att han såg det, så han ringde till Zara noren, och då försökte jag slingra ur mig och sa nej men jag har aldrig varit med i eran dumma klubb x)
haha, jag ville verkligen inte ge bort en massa trisslotter och låta dem vinna pengar, och det kan jag erkänna det vill jag inte i verkligheten heller ;D hä-hä Tänk om man ger bort trisslotter och dem vinner pengar ?!
skit dåligt ju !

Jag tror jag blev så grymt påverkad igår när jag vari piteå och hälsade på Emelie L, hon hadde prynads godis, och sen visade hon någon choklad som blev hård på glass på några sekunder :P
sen alla fik man gick förbi i piteå, Okej JAG KANSKE GICK FÖRBI TVÅ  fik men iaf ;P

Nu blir jag sen till skolan Adgöss mina trogna läsare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0