Målbrottet

känns det som jag skulle kunna vara i!
Är gätte hes ena stunden sen nästa stund kan jag inte prata och sen andra blir jag högljud :S
skit cpe, men ganska KUL, jag har altid velat bli hes, för jag blir aldrig det :(
sjukt och tänka så jag vet, men man måste vara i mina dojjor ochså för att förstå ;P

Jag grymt cp rastlös idag mer än bara ADHD nu, jag vill göra något. MEN VAD?!  ingen vill ens fara och följa till sanatoriumet i boden ens, jag har aldrig varit där och vill dit, för spänningens skull, så man får lite småkickar!

äsch nu går jag till konsum och köper hem mandariner eller klementiner ?!
Ja ni vet dem dära små gula bollarna .... och kanske lite mat på det ! SKETA fint HEJS !
hör av er om ni vill göra något GALET, för jag tänkeri nte höra av mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0