Negroamaro Rosé


Är as gott :) och Billigt, köpte en flaksa idag för jag ska hem senare till en polare som ska ha en fest hemma :)
Tänkte inte bli knappkanon så den får duga faktist :)

Och idag blir det att tvätta så mkt jag hinner med idag, och jag hoppas kläderna hinner torka annars är det kört!
Sen blir det att plocka unda och sånt, men disken får vänta ;P
Orkar inte stressa mig iväg heller, vill inte bli på dåligt humör precis :)


Fyfan, åt lite godis igår och jag kände direkt att fan vad ont jag fick i magen och idag så krachade min mage!!
Tror det beror på att magen reagerade så jävla hårt då det blev "fast" gottigott gott som trillade ner i magen!
Men idag innan jag far iväg så får det bli buffalowings och något mer så det inte säger PANG för kroppen :)

Och gud vad jag längtar tills på Måndag, ska nog Familjen Noren och deras nya lilla tillskott :) ska bli så KUL!
Längtar redan som ett djur som aldrig sett mat förr ;D

Neej plikten för Kvinnogöra kallar ;) Tjiing

Kommentarer
Postat av: Zara

Så söt du är vännen!:) Hoppas vi kommer oss hem till dess ;)

2010-10-02 @ 17:26:47
URL: http://zaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0