Proviva

Activa är skit jävla sött och smått surt, tog Blåbär, Hallon och Citron. Men det går sakta men säkeret ner iaf, var tvungen och få i mig lite frukost i morse, annars blir jag så sötsugen och så sur !
Och det gillar vi inte.
Nästa vecka längtar jag tills jag kan börja med min naturdiet igen :)
Ååh, jagh måste fan gå ner i vikt, i am to big now (o,O)
Sitter i skolan och pumpar gammal musik, behöver verkligen gå hem till någon som har musik på sin dator och fylla i min mp3 spelare :} Jag kan ju inte ladda ner ifrån min dator så :(

Har fått träffa lilla Ronja nu =}
Så söt hon är, finns kort på Zaras foton eller på min :)

Neej nu ska jag förbereda mig för matten! Vi synes gott folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0