Sjuk

Och vill bara sitta och mysa med någon som kan ta hand om en när man är såhär dålig ;(
har så ont i hela kroppen så det känns som om man svävar på moln, ganska skönt för stunden men inte i längden =( Och sen dem jävla äggstockarna som värker då! jag blir knäpp...

Många som verkar läsa min blogg, men gör fan inte ett tecken ifrån er ?!
Är ni så himmla nyfikna på mitt singel liv ?!

Fan dessa mardrömmar om godis är helt sugigt...
Men jag har varit fri från godis nu i 8 - 10 dagar ca Wooho!
Om jag räknar rätt iaf ?!
hehe. skulle igentligen förbi Zara och johan både igår och idag men jag orkar fan inte då jag är så sjuk, del är de inte bra för småbarnen deras heller, men säkert dem som smittat mig x)

                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0