SJUKLING!

Jag var grymt sjuk igår, frossade och var feberig och var kall eller varm :S
och ont i hela kroppen speciellt i äggstockarna, men idag är jag mer primaballerina har huvudvärk i ena sidan av skallen, sen har jag börjat få någon slags utslag oxå :(
men är inte lika yr som jag var igår :D
Så är jag normal imorgon så blir det bio ;) Wooho .
Men mot utslagen så ringde jag läkarn, men jag skulle ringa tillbaka på måndag :| blir det värre så skulle jag få akut tid O,o Och jag veti nte hur akut utslag blir!!
HAHA, jaja vi lär ju se om jag överlever eller ej !

Och om 8 dagar så kommer min efter längtade kusin hit ♥
Ska bli fett kul !

hej då                                                                                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0