WAKA, WAKA.

Ååh, vilken idiot jag känner mig som!
Gick med i zara och Johans och sofie och Nisses lilla klubb "Inte äta godis,bullar och kakor på 51 dagar" snacka om att jag känner det i kroppen :/
men jag tror det är bra om jag rensar min kropp ifrån skräp ett tag ;)
Men alltså inte få ens knarka Läkerol på 51 dagar suger AS!
Det är som att ta ifrån mig ett barn eller något ?!

I veckan får det fan börjas med gymmet!
Jag måste gå ner i vikt, fyfasiken vad äcklad man kan bli ibalnd :S
jag säger saker, men gör inte så mkt åt det, snacka om dubbelmoral!
helt sick... 

Och planen som jag tänkte utföra i december, ja jag vet inte om det blir som jag tänkte att det skulle bli =( det strular sig med något hela tiden :/
Och sen letar jag efter en jacka men hittar inget jag riktigt vill ha :/ samma med skor och halsduk och vantar, så svårt fan :(

Neej nu ska jag ta tag i städandet, för i morgon blir det att ta bussen till Piteå, sen kanske hälsa på polare =) får se vad det blir ;) 

                                     


Kommentarer
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee <3

Hum, vad kan de ha varit? Vad var den för färg? ;p Grå?

2010-10-17 @ 13:53:40
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0