Bastu!

Heejsan gott folk ;) Nu är det såhär att jag har annlänt hem till Chaarlie the unicorn ;)
Såg Idol med henne, fan vad dem suger!!!
Den ända som äger är fan BAGGE, fan vad jag älskar han♥

Idag var det sista prov grejsemojset på gymet idag :P
Så nu blir det att kanske provträna på det nya gymet för att kunna överväga vilket gym jag vill gå på :)

Nu ska vi värma up bastun och basta och dunka musik :) Grymt najs, vill oxå ha en bastu!!!
sen blir det Bingen oc hsen får man skuts till skolan i morgon bitti PERFEKT säger jag bara♥



Vad tror ni om blont hår nu till vintern eller ska jag vara Brunett eller varför inte rödhårig ?!
Kom med förslag ;) HASTA LAVISTA BABY


Kommentarer
Postat av: Nina

Du var bara tvungen att ta med mig på bild? bajsunge! ;P

Jag tycker du ska vara brunett iaf :)

2010-09-29 @ 16:54:44
URL: http://misshjert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0