Bollibompa(sex)!

Japp ni läste RÄTT! Sitter och väntar på Evelina ska komma så ska vi gå till gymet ;)
Har längtat som ett barn på julafton typ :P
Och inte bara det jag har blivit riktigt knäpp, har fortf ett sådan sug efter frukt och grönt,
Och den här jävla laxen, vadfan jag måste verkligen sakna protein eller något :P
Så idag blir det att laxa lax igen med :P vet inte hur mycket jag ska äta det igentligen ....
Blir iaf inte less, det ända jag börjar bli less på är Hollandes såsen :(
Får kolla up om det finns någon godare till fisk !

Sen efter gymet blir det att hömta hem beställning och så ifrån h&m ;D
Sen kanske systemet :P är så sugen på och festa kan jag ju säga .
Men får se om jag orkar :)



Och ja fan vad less man blev igår natt, skulle sova och ni tror fan inte grannen pökade på som två vilda djur, Grrr. kan dem inte göra det typ vid bollibompa börjar?! Som alla andra föräldrar ... haha
Höll på att somna flera gånger, men det riktigt dunkade och hela sängen gnisslade och det baknades i vägger och det lät till och med som saker trillade ner... HAHAH var förfan nära på att ringa polisen, lät som ett inbrott typ :P
Ja men ni som läser detta och har vilt sex mitt i natten och tror alla ligger och sover så tror ni fel :P jag tror folk skulle märka mindre om ni ha sex mitt på ljusa dagen då människor har fullt up med att koncentrera sig på annat ;) haha
Neej nu ska jag göra mig redo så jag blir fit for fight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0