Dagen började

Med att lilla jag hade värsta seriösa drömmen!   
Var helt inne i den halvnakna kille som stod mittemot mig, och så hör man PIIIP,PIIIP och LITE VIBBRATIONER!
Tänkte vem fan är så dum som VÄCKER MIG i en våt dröm?!
Jo en lärare på skolan, 





HON; HEEJ sover du?!
Jag; näee, vaknade nyss 
Hon; vad bra du är vaken nu då!
Jag- Mmm. 
HON; Somna inte om nu då.                                                               
JAG; naaäe då :)
KLICK.
någon minut senare, Åååh vart var jag nu ?! Jo juste det sen är resten en historia ! 
HAHA jag somnade självklart om, och kom lite försent iaf till skolan :(
men dem blev inte sura iaf.
                                                                         
Och efter skolan for jag hem till sofie och nisse å hämtade deras lilla vovve Jerry :) så jag har fått mig 40 min promenad idag oxå ;) var ganska skönt och ha sällskap idag fick ett hem städat också, hehe.

Så nu blir det att hoppa in som en groda i duschen och sen fara till Zara och sofie och se på idol med dem =)
Fick känna på zara's babymage idag :D Bebisen rörde sig, kan ju säga er att det är så jävla coolt så man blir helt paff :P Älskar hennes mage, den är så rund och fin!! Längtar oxå tills jag får gå runder med en babymage, men det ska tar några år innan dess, om jag ens vill ha barn då ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0