Gym

Har precis nästan kommit hem ifrån skolan sen har jag varit och mött upp lillasyster, skulle få låna hennes SystemCamera idag ;)
Så det får bli några snabba få kort.
Och nu ska jag slänga i mig en joggi och sen, sen blir det Att slappa någon timma sen slänga i mig en naturdiet och sen så gymet :)
Har längtat något fruktanssvärt mkt efter gymet :P
Sen blir det nog Idol med Charlie ikväll om det inte blir ändrade planer♥

Fick hem ett par svartvita leggins och en randig vit/grå tröja och en kjol och bh, as läckert ;)
Måste oxå hinna lämna tillbaka ett annat paket som jag har beställt för stor storlek :P

Fatta så jävla bra dag, det är ?! Jag får bästa beskedet "hemligt" tills vidare, sen så ringer Nina mig och säger att hon hittade Coopers och Emmelies kattunge, sen fick jag ett paket i brevlådan och plus jag ska på gym idag ;)
Sketa nice

ROCK ON


Kommentarer
Postat av: Josse

Kika gärna in på min blogg och berätta vad du tycker om dagens outfit! :)

2010-09-28 @ 17:47:46
URL: http://josefinesoderberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0