Hej, Hösten är här!


Vart man än går så får man en kylig vind som bara slår emot ansiktet, och ska jag vara ärlig så tycker jag det är grymt skönt och slippa värmen, och bara få se alla färger som finns i en skog,  Jag Älskar Hösten ♥

Och kan ju säga att det går skit bra i skolan :) Känns så jävla SKÖNT.

Sen så ska jag snart skaffa gymkort, men jag tror jag skulle vilja testa på det nya.
Det hade nog varit lite kul tror jag iaf, Men jag får se .
För gymet på badet är ju så jävla dålig luftkonditnering /;
Sen funderar jag på starkt att bara köra natturllet i 1 månad om inte 3?
Vet inte hur länge man ska köra med den, kanske någon vet?! :)


HomoHulk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0