Men alltså,

Ni kan lixsom inte skriva vem fan ni är som läser min blogg ?? Ni behöver inte vara så HEMLIGA ;)
Är ävldigt nyfiken för det verkar ändå vara ganska många som läser min ointressanta blogg!!

Var till piteå idag med Evelina :)
Det är nog det värsta jag gjort på läänge, kände flera gånger att jag höll på svimma av där borta,
så jävla varmt och så mkt småungar och skrikande tuppar, kändes rent ut sagt som en jävla hönsgård med några enstaka tuppar!!

Men fick hem iaf en busig söt liten kjol till världens busigaste belli, och sen såklart till hennes lillsyster köpte jag boddies =) och till mig själv så blev det en  ljusare fondation och ett par stickade vita långa strumpot =)

Och nu blir det sängen för min del, är askalas tänkte jag säga .... men blev fel, är as trött så Godnatt homies .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken i en strut ser oftast fånig ut :P

2010-10-01 @ 00:42:49
Postat av: bror

tänker inte skriva vem jag är!

2010-10-01 @ 01:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0