Min blogg är precis

Som om man skulle stoppa ren kanel i käften, katastrofal torr.
Men det är alltid kul att se att det är några som läser den ;)

Har typ varit nykter hela sommaren, sen så kom den här "efterlängtade" lördagen, det blev systemet, surr med brudarna, och krogen och kanske några misstag eller vad man skulle kalla det, tappade bort dem jag var med?!
så hur full var jag igentligen?! tillräckligt för att får fete ångest och minnes luckor lite här och där och hur ofta lyckas man bli bakis i 2 dagar i sträck ?!
Jag tror jag kan lyckas med allt ibland, men det är jag i ett litet nötskal !

Och nog med helgens festligheter och ångest så blir det inte bättre för att jag har beställt hem kläder, men jag behövde det, och jag behöver beställa hem lite mer, men tränings byxor och sånt får vänta lite till .
Har börjat på gymmet nu ;P eller bara på prov nu men har två gånger till och sen blir det gymkort, jag orkar fan inte vänta på att gå ner dem 10 kg längre det måste göras nu när man är lite nyttigare än förut.

Och sen har jag börjat läsa up betygena mina :) är kanske på tiden, och jag kan säga så här, än så länge går det bra iaf =) vilket jag är glad över .

Neej nu måste jag kila vidare vi höres ;) Puss

ja och vi har sjuk humor, men vi kan aldrig vara seriösa, vi har hellre kul och dör av skratt än dör seriösa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0