Omg...

Känner typ redan NU! Att jag kommer inte kunna klara av mitt nya liv, aah är lite panikslagen faktist :P
Dels så har jag inte fått pengar ännu, så jag hoppas jag får dem i morgon, annars är det kört.

Men iaf Mitt mål är att gå ner 15 kg men nöjer mig säkert med 10 oxå, och jag tänkte börja med Naturdiet i 2 veckor sen blir det mkt sallad och bär och frukt och mindre portioner ;) så jag får hoppas på att det hjälper :/ Vill som bli smal igen till nyår ;) Värsta är  att avstå att inte kunna äta mat på 2 veckor :S
och inget godis eller Alkohol, men jag får komma på något annat att göra ;D
 
Sen vet jag inte längre om jag vill gå på det nya gymmet eller det gamla längre?!
Har så svårt och bestämma mig :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0