Pengapåse

Har inte sovit alls mycket i natt, Drack lite vin i fredas med Charliie the unicorn :) mycket trevligt var det!
Och Idag blev det att får Charlotte att klara av bossen på Zelda the windwaker, hadde ju fasnat i en jävla boss sen i sommras, så nu kommer jag säkert fasna i gamecubet ännu mer då hon klarade den jävla Cpbossen ♥

Sen så for jag till Sofie och Zara och hängde dem i svansen hela dagen :)Och Så Sofie fick hjälpa mig med at styla min blogg och Zara kom på iden med grodan!
Tyckte det blev skit gulligt och precis i min stil, så tack för det Brudar ♥

Och just nu känner bara hur Pömsig jag, så nu blir det nog Bingen för min del :)
Men först vill jag bara säga att jag vill så mycket gärna åka ifrån hela norrbotten, jag saknar mitt hemland
Gonatt √

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jag saknar också mitt hemland ibland ;P Stooooockhooolm-land.

2010-09-27 @ 00:55:15
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0