Pengar och glamour

för att få den inredningen jag vill ha som jag tycker är glamour för mig, fattas det bara pengar :/
Men får jag bara klart mina betyg så kanske jag inte är så långt ifrån mina drömma som jag verkligen och tror att jag vill hålla på med! Bara nu känner jag att waow, jag kan ju faktist skolan :) och bara få höra varenda dag hur bra och duktig man är tror jag är as viktigt att få höra,fast man kanske nekar det. Men en dag så ska jag jävlar nå dit jag vill, jag tror jag klarar av det, jag måste för mitt eget bästa •

Idag blev det faktist JAG som bjöd på rulltårta och kaka :) Jag och charlotte for hem till Sofie och Zara och glodde på Idol, grymt mysigt. sen hörde man bellisen som inte somnade precis ditekt som låg och sa "Mmmsmack" pussa. Så go hon är lilltjejen :) och tänk snart blir hon storasyster! Gud vad jag längtar ska bli så kul att Zara ska bli tvåbarns mamma, och i ärlighetens namn så måste jag börja skärpa mig och hälsa på dem oftare !
Är så jädrans slö av mig, men sen är jag jävligt trött av mig så jag pallar inte gå hem till någon så jävla ofta men jag hoppas jag får mer energi då jag börjar träna regelbundet osv, man kan alltid hoppas :) vill få den energin min lillasyster har som känner hon måste vara ute och göra något hela tiden, sådan var jag innan, men inte nu fan, Helt sick.

Neej mer Pengar till mig i framtiden så jag kan få den inredningen jag är ute efter, det hade varit grymt skönt !

jag vill ha en tak-krona, en STOR.
 This is Glamour


Kommentarer
Postat av: Nicole

DU... nu har jag lagt till en länk på min blogg som går till din ;) kyss på dig

2010-09-24 @ 13:34:05
URL: http://nicolelovgren.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ja de ska bli mysigt och kul :) Lilleman blir storeman ;P haha.

2010-09-26 @ 00:05:27
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0