SnoppFälla/Musfälla

Ja jag har funderat och funderat. Blir nog att köpa in en våldtäckts kondom åt lillasyster så ja gvet om att hon är safe när jag inte vet vart hon håller hus ;)

Om förrövaren trycker in sin lilla snorre i sitt så kallade "byte" så fälls taggarna ut och för att få ut den så kallade våltäktskondomen så måste dme upsöka läkare, annars så får dem STORA problem, vad jag förstod det som :D
SKIT BRA tycker jag !!!
Bättre uppfinning finns fan inte•

Ni ser ju själv bilden ;) AJ hadde jag sagt om jag var pojke  :(


Kommentarer
Postat av: Sofie

jag tror det hoppas bara han inte ändrar sig mitt i allt :) eller kommer på att vi ska ha svarta tapeter :/

2010-09-29 @ 23:08:10
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0