Unika besökare

Och jag vettitusan vem ni är, men ni läser min sketna blogg iaf ;) PUSS på er iaf ♥
Såklart så var jag hemma hos Sofie igår kväll och tittade på Idol med Underbara Zara och sofie å michell tror jag hon heter? :) Och sen var jag där till nästan 12 på kvällen och vi surrade mest om bröllop och tapeter och barnkläder. Sketans trevligt var det.

Och så klart så vaknade jag då larmet sattes igång i morse men jag tänkte ju bara att jag skulle få vila några sekunder till. Jojo, jag vaknade 9 och skulle ha varit i skolan då!
Det braiga är att jag försöker att kliva up iaf :P
Men jag tror att idag blir det en tidigare kväll !

Var på affären idag, och köpte hem CocaCola :( Jag är såå trött, så jag höll på somna på lillsyrrans axel då hon joinade mig på affären :/  Och jag får väl grymt mkt ångest för jag vill vara nyttig, men sammtidigt så dricker jag inte CocaCola ofta heller, sen är det snart helg ;P
Så det får inte bli något gott hemköp nå mer för denna veckan har dels köpt kakor så jag måste bjuda hem folk nu hehe, annars så kommer någon annan norpa åt sig dem, och det vill vi inte, NEEJ!


Nejj nu vinglar tagentbordet, nu ska jag ut på promis med Zara och Sofie,Agökens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0