Välkommen du söta bäbis ♥

Idag vaknade jag kl 12, så jag har typ sovit ca 11 timmar i natt, det behövde jag verkligen!
Och ett tag senare läste jag världens efterlängtade sak oxå :) Är nämligen så att en utav mina bästa polare fick en Bebis i dag, Grattis till er♥

Och gud vad jag längtar till December, snön är här, och tänk all julpynt och julpaket som finns i varenda hus :}
Och allting kul som förhoppningsvis kommer att hända.
Jag är så glad♥

Idag blir det att ta det lungt och snaska up det onyttiga som finns här hemma
Eller iaf försöka, för i morgon börja mitt nyttiga liv. Nu ska jag fortsätta och spela spel med ett stort leende på Läpparna •

Jag vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0