Only Girls Today!

Yupp idag blir det stan med brudarna och någon resturag "HOPPAS DET BLIR CHINGCHING MAT" .
Är såå förälskad i tre rätter .. eller var det fyra små rätter ? :S
Sen vidare hem till någon utav dem och dricka litta vin ;)
jaja...



Ni får inte glömma att gå ut och kolla om det blir någon SUPER MOON ikväll :)
Månen kommer nära jorde var 18/19 år och vet ej om det är samma datum oxå? men den ska tydligen komma den 19 mars :) Så ska bli spännande och se den på nära håll, kanske våra mångubbar sitter där och vinkar åt oss ? Sjäv ska jag köpa cigg och ta med mig kikaren. Heheh måste ha någon bortförklaring då jag går ut ;)
och joo, jag har nog börjat röka igen, fy på mig!

Har även handlat hem Godis ifrån Emmas Godisbutik :)
öhm, det är farligt då godis är så billigt, handlade för lite mindre än 70 spänn, tur att jag inte har ätit så mkt av det .. usch jag får ont i magen, fast det är så smaskigt gott :D
Sååå i morgon blir det SÖNDAGSMYS till 100%

Have a Nice day my Friends ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0