SÄNG

Haha, denna förbannade säng, vadfan, benen håller på att trilla av och jag som inte kan vända en hel 160 säng .. hm, jag hoppas jag hittar någon som kan hjälpa mig och som är försiktig med min ädelsten :)
Den är ju vit hela sängen så vill inte ha smuts på den :D
hehe

Träffade även lilla tindra en snabbis =) gud vad hon är Under bar, saknar henne så mycket !
Tror jag ska försöka tjuva henne en halv dag om jag får ;D

Och fan, är det bara jag som ÄSLKAR transan i BigBrother ?!
Ha, att inte killarna fattar att hon är transa, men visst svårt och se kanske hon är ju lika vacker som en brud i lyxförpackning, men ändå så har hon draget av en kille !
Jag vet seriöst inte om jag hade märkt det eller ej .
Men kul och se henne då hon till och med HÅNGLAR up snubbarna där inne som inte vet ett piss :D
Vad förkrossade dem kommer bli, hon är ju trots allt en utav dem snyggaste brudarna där inne ;P

tjaow tjaow

Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag håller ju också på Vanessa =) Hon är stört skööön ju!

2011-03-01 @ 19:06:46
Postat av: Rebecka

I KNOW! :D Men jag suger på PS och jag är skit dålig på att ta bilder :( Men ska försöka mitt bästa :)

2011-03-01 @ 20:53:32
URL: http://rebeckalovesmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0