Jag har blivit utmanad av Sofie

Jag har blivit utmanad av Sofie

1. När ingen ser eller hör mig..

Så brukar jag sitta och nörda och spela en massa tvspel ;)


2. Jag går aldrig hemifrån utan..
Mobilen cigg och tändare och mitt legg och bankomatkort och mina nycklar !


3. Min blogg heter som den gör för att..
Sara tyckte jag skulle ha en blogg, och hon fick tydligen döpa den som hon tyckte passa mig bäst antar jag ;) om jag inte minns fel hehe


4. Om jag vågade skulle jag..
Ha skaffat en kille vid det här laget :P


5. Om tio år kommer jag att..
ha bil,hus, en make och ett barn hoppas jag på och förhoppnings vis ett framgångsrikt företag ;)
Helst ska det bara rulla in pengar .. 

Utamnar er alla som läser min blogg ;P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0