Gasförgiftning

Jupp, har nämligen gasförgiftat både mig och fiskarna...Luktade avgaser och AS,
Spreymålade lite saker :P
Tydligen tog spreyburken slut :( så måste iväg och köpa mer !!



Och dels jag måste köpa hem vattenbasserad färg så jag kan måla mina stolar :)

Så idag blir det och svänga förbi Familjen Noren och krama ihjäl deras fisungar :)
Var evigheter sen jag träffa dem ...

sen blir det hem och storfet städa, hur mycket jag inte vill så är det på tiden hehe...
Sen kan jag börja slipa ner stolarna :))

Så ska försöka hitta den vitaste vitaste vitaste av dem vitaste vattenbaserade färgerna :P
inte för jag tror det finns så vit som jag vill ha det, men hoppas kan man alltid göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0