Ingen Dator nå mer .




Japp har verkligen ingen dator längre :) men kan Lova att det är dunder skönt. Tro det eller ej, men jag kunde ej leva utan dator innan men nu kan jag tydligen ;)

Tror inte ens att jag ska skaffa en ny, inte nu iaf  ..

Har iaf köpt en jacka nu, på Gina Tricot vad tycks ?


Så nästa månad blir det mössa och vantar och skor kanske :))


Sen blev det denna soffa idag ;)



Tyckte den var billig och har ej sett den ännu i verkligheten, men syster var och tittade på den och hon gillade den :) Så nu måste jag hem och städa och dona så den får ett fint välkommande till sitt nya hem ;)

Känns grymt skönt att få hem något nytt till hemmet, alltid lika Kul.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0