När en bäbis föds

Kan ju säga att förlossningen på mitt lilla xbox, blev rätt tjorvigt, vi börjdade nästa bråka om vilket vi skulle köpa!! Till slut tog vi det som fick plats med mest minne självklart...
Lycklig tjej är vad jag är!
 
Å andra sidan var jag ju redan Lycklig innan köpet, men blev lyckligare igår, självklart :)
Nu på måndag som kommer så blir det storstäd och tvättning, och sen blir det nog att skaffa pass ;) om jag själv få bestamma så :)
 
Idag blir det att grilla i min mini grill, blir entrecote eller vad det heter, och lite sallad och sånt mummsigt, till frunch blir det knäckebröd och rökt fisk av något slag som jag köpte igår på coop :)
skulle fasta idag men får bli i morgon om min andra halva vill ge med sig med allt gotta såklart -.-'
 
 
Inatt drömde jag om attt jag åkte bil med världens coolaste ;), och ni vet hur guppigt det kan bli om killar kör bil, och typ man sitter på facebook och gillar en massa saker, och woalla man klickar fel eller råkar skriva fel sak  i någon annans främlings facebook, typ sånt som kan faktist hända MIG! iaf jag dog ju typ av skam osv... sen skulle vi helt plötsligt leta reda på den dära facebook bruden, och förklara läget, men då upptäckte jag att det var en kille som jag hade råkat hångla med en gång att han backade ur hennes uppfart så jag fick panik, sen kom vi till en korssning och där stannade min "cooling" och tog en rök med dem, sen sprang han in i buskarna för det var ju en massa stjärnor på himlen :) sen var det typ över... men typ den mest konstigaste drömmen jag har haft på länge!!!
 
Men sen kan det ha någon koppling till att vi låg och tittade på stjärnhimlen igår :) Mysigt var det, jag Älskar verkligen Himlen på natten, jag kan ligga i timmar och bara titta up mot stjärnorna :))
 
// Tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0