Förstörd, över ett borttappat Armband

jag vet, det låter skit löjligt, men saker som jag får eller som jag tycker har en betydelse FÖR MIG, kan jag aldrig släppa om dem försvinner, tar år och dagar innan det händer, och att leva med tanken att jag ej kan hitta armbandet jag fick utav Robert första gången vi åt ute på thairesturangen i piteå, det gör mig förkrossad....
 
Vi hadde nyss beställt, och vi var små förtjusade i varandra och fnittriga, och han sträckte fram en påse ifrån CUBUS till mig mitt i allt fnitter och i det låg det  flera armband där det STOD I♥Justin Bieber osv, (ha ha haa tänkte jag) men var ett Armband jag valde ut, som jag gillade direkt, ett svart med endast röda Hjärtan♥
 
Sen jag fick det utav honom har jag haft på mig det 24i7, alltså dygnet runt till jag tappade det :(
 
så nu är jag helt förstörd, så fort jag blir påmind utav att jag ej har det  i min ägo blir jag deprimerad/arg/sur/ledsen, helt enkelt ett adhd barn! Kännslorona över att jag ej kan styra att det är försvunnet gör mig argare!!
 
 
Varför just jag? varför kunde lixsom inte någon annan tappa det?? ... jag blir så ledsen på mig själv som inte kan hålla reda på saker som betyder något stort för mig!!!!! och inte går det ens att köpa ett nytt!
 
så om ni vet någon som sitter på ett liknadant så får ni gärna be dem sälja det till mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0